خانه / جشنواره / حکومت در دست فلسطینی هاست

حکومت در دست فلسطینی هاست

۵۰ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجدالاقصی برپا داشتند

تهران- ایرنا- ۵۰ هزار نفر از نمازگزاران فلسطینی در میان تدابیر شدید امنیتی و اقدامات سختگیرانه صهیونیستها در بیت المقدس، نماز جمعه امروز را در مسجدالاقصی برپا داشتند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری فلسطین الیوم و به نقل از اداره اوقاف اسلامی بیت المقدس، مقامات رژیم اشغالگر قدس محدودیت های  شدیدی را برای ورود فلسطینیان به مسجد الاقصی و اقامه نماز جمعه در آنجا اعمال می کنند.

نیروهای نظامی این رژیم با استقرار در مناطق مختلف شهر و ایست های بازرسی در اطراف بیت المقدس و اعمال تدابیر سختگیرانه و تفتیش شهروندان فلسطینی تلاش کردند مانع ورود فلسطینیان از کرانه باختری به مسجد شوند.

نمازگزاران برای شهدای فلسطینی که در تجاوزات اخیر به غزه، حمله به نابلس و ترور سه رزمنده مقاومت قیام کردند، نماز  غائب اقامه کردند.

براساس این گزارش، شیخ محمد حسین خطیب مسجد الاقصی خطبه امروز خود را ضمن طلب آمرزش و آرامش برای ارواح شهدا و شفا برای مجروحین تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی و خطر تهدیدات این رژیم و شهرک نشینان علیه مسجد مبارک الاقصی اختصاص داد.

وی مردم فلسطین را به  ادامه حضور و حمایت  از مسجد الاقصی فراخواند و نسبت به خطرات تشدید تهاجمات شهرک نشینان و ضرب و شتم، دستگیری و تبعید نمازگزاران ومدافعان این مکان مقدس هشدار داد.

با وجود تدابیرشدید و سختگیرانه اشغالگران و تلاش برای اعمال محدودیت برای ورود جوانان، بامداد امروز نیز هزاران نفر نماز صبح رادر این مسجد اقامه کردند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ماهان تیموری

ماهان تیموری ایران اباد

ماھان تیموری سردار آموزش سوشال مدیالو یکی از پیشگامان عرصھ علمی در ایرانماھان تیموری، در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *